Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

15 октомври 2010 г.

Яйца на очи във филийка в микровълнова фурна

Става изключително бързо и е подарък от мене за всички заети домакини.
Значи, просто за всички... :))

Много дебела филия хляб или малко хлебче с отрязано капаче отгоре, се издълбава така, че наоколо и отдолу да остане стеничка от поне 1 см.
На дъното поставяме масло колкото кибритена кутийка, включваме микровълновата за 10 сек. и разпределяме равномерно размекнатото масло по стените и дъното.
Посоляваме със сол самардала и поръсваме с малко черен пипер.
В така подготвеното "съдче" чукваме две яйца и с вилица спукваме жълтъците.
От избодената вътрешност на хляба правим "мечка" с малко масло и сирене. Оформяме две средноголеми кюфтета, които поставяме до хляба с яйцата.
Печем в микровълновата на максимална мощност 1,5 мин. и на 75% още 2,5 - 3 мин. като наблюдаваме белтъка леко да се забули и да побелее.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens