Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

21 септември 2010 г.

Пиле фрикасе

ПРОДУКТИ:
2 големи пилешки филета, предварително сварени,
1 чаена чаша прясно мляко,
1 яйце,
5 с. л. брашно,
пилешки бульон,
100 г настърган кашкавал,
черен пипер,
сол,
100 г краве масло,
1 ч.л. разтворено във вода лимонтузу (няколко кристалчета, на върха на ножа, разтворени в малко количество вода). Но не и лимон, има голяма разлика в киселината на лимонтузуто и лимона.


ПРИГОТВЯНЕ:
Брашното се запържва в мазнината и се залива с пилешкия бульон, като се бърка непрекъснато, за да не стане на бучки.
След като поври и се сгъсти, кашичката се застройва с разбърканите яйце и прясно мляко (може и кисело), добавя се обезкостеното и накъсано на конци или нарязано на малки парченца бяло пилешко месо.
Подправя се с черен пипер, сол и лимонтузуто.
Фрикасето се сервира поръсено с настърган пармезан.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens