Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

13 октомври 2010 г.

Яйчен коняк

Първи вид
ПРОДУКТИ:
300 г. пудра захар
3 жълтъка
1/2 л. варено прясно мляко
2 прахчета ванилия
100 мл. чист спирт
Захарта с жълтъците се разбива на пяна, добавя се хладкото мляко, ванилията и спирта.
Отлежава половин час и се прецежда.
Рандеман - 950 мл.


Втори вид
ПРОДУКТИ:
400 г. пудра захар
4 жълтъка
400 мл. варено прясно мляко
3-4 прахчета ванилия
200 мл. чист спирт
Приготовлението е същото.
Рандеман - 1100 мл.

Трети вид
ПРОДУКТИ:
750 мл. неварено прясно мляко
400 г. захар
150 мл. светъл ром
100 мл. чист спирт
3 прахчета ванилия
Захарта се поставя в млякото и се бърка, докато се разтвори. Прибавят се жълтъците и се разбърква.
Накрая се добавят останалите съставки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens