Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

16 септември 2010 г.

Вегетарианска псевдопица

ПРОДУКТИ:
3 дебели филии хляб
3 с.л. зехтин (олио)
2 с.л. доматено пюре
1 кисела краставичка
2 средни картофа
2 яйца
1 с.л. брашно
50 г кашкавал (или сварено пилешко месо)
сол и черен пипер на вкус

       Филиите хляб нарязваме по на 4 парчета, за да ги подредим по-удобно в кръгла тавичка (аз използвам тавичка с диаметър около 23-25 см). Намазваме дъното на тавичката с 1 ч.л. мазнина, подреждаме филиите, поръсваме със сол и черен пипер ( вместо сол аз често използвам Maggi - 10 зеленчука, в случая е достатъчно 2 равни ч.л., за да се осоли цялото ястие).
Доматеното пюре разреждаме с 300 мл вода и го изсипваме равномерно върху филиите (разбира се, през лятото използваме настъргани пресни домати). Поръсваме с останалата мазнина.
Кашкавалът (пилешкото месо или смес от кашкавал и ситно нарязано пилешко месо) и киселата краставичка нарязваме на ситне кубчета и ги разпределяме върху доматената поливка.
Картофите обелваме и нарязваме на тънки пластинки, с които плътно покриваме тавичката. Посоляваме леко и поръсваме с малко мазнина.
   Печем в незагрята фурна (горе и долу на 4-та степен), по средата на фурната, докато се изпари течността и картофите порозовеят. Това става приблизително за 35-40 мин.
Докато се пече псевдопицата разбиваме яйцата с малко сол и добавяме брашното.
Разреждаме със 150 мл хладка вода. Изсипваме тази поливка върху готовата псевдопица и запичаме още 8 мин в загрятата фурна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens