Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

24 септември 2010 г.

И това е рецепта...

"Как да станем хора?" или "Защо досега не сме станали хора?", или "Само можем да съжаляваме, че никога няма да станем хора...", въпрос на личен избор... :))

КАК ДА ПОПАДНЕМ В РАЯ
По дълъг, безлюден и уморителен път вървял човек с кучето си.
Вървял, вървял, уморил се. Кучето също се изморило.
И изведнъж, пред тях - оазис!
Невероятно красиви порти, зад оградата - прекрасна музика, цветя, ромон на ручей... С една дума - почивка!
- Какво е това място? - попитал човекът пазача на портите.
- Ти умря, това е раят, можеш да влезеш и да си починеш истински...
- А там има ли вода?
- Колкото ти се иска - чисти фонтани, прохладни басейни...
- А ще ми дадат ли да похапна?
- Разбира се, всичко каквото пожелаеш.
- Но с мене е кучето ми...
- Съжалявам, сър, с кучета не може. Ще трябва да го оставите тук.
Пътешественикът просто продължил пътя си.
След известно време, прътят го довел до една ферма.
До вратите на фермата отново стоял пазач.
- Жаден съм... - примолил се пътникът.
- Ами, влизай, на двора има кладенец със студена и чиста вода.
- Ами кучето ми?
- До кладенецът има поилка и за животни.
- А дали ще мога да похапна нещичко...
- Мога да те нагостя с вечеря.
- А кучето ми?
- И за него ще се намери кокалче... - усмихнал се пазачът.
- А що за място е това?
- Ами, това е Раят.
- Как така, пазачът на двореца, недалеч от тук, ми каза, че там е Раят.
- Излъгал те е, там е Адът.
- Как търпите това тук, в Рая?
- Ами, това ни е много полезно. Така до Рая стигат само тези, които не изоставят приятелите си...

1 коментар:

  1. Това е много важна рецепта! И никога не трябва да забравяме съставките й!
    Каринка

    ОтговорИзтриване

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens