Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

10 септември 2010 г.

Печени обелени чушки - бюрек

1 кг печени обелени чушки,
1 1/2 ч.чаша сирене се разбърква с 2 яйца и 2-3 лъжици магданоз (по желание).
С тази смес се пълнят пиперките. Притискат се с ръце напълнените чушки, потапят се последователно в брашно, разбити с малко сол яйца, галета и отново в яйцата.
Става и със смес от равни части сирене и извара.
Пържат се до зачервяване.

ВАРИАНТ:
Към сместа може да се добави и още:
1/2 филия сух хляб, накиснат в пр.мляко (или вода, или 1 чаша вряща вода с едно пилешко или друго бульонче) и изстискан,
1/2 малък домат настърган,
1/2 малка глава кромид лук, също настърган,
черен пипер на вкус.
При пълненето чушките не трябва да се препълват.
Овалват се само в брашно и се пържат.
Могат и да се панират, обикновено в Патафри, което ги превръща в страхотен деликатес...:))

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens