Коментари и мнения

"Не се страхувай да се опиташ да правиш това, в което не си професионалист. Все пак, Ноевия ковчег е построен от пълен аматьор, а "Титаник" - от топ-професионалисти, а резултатите са ясни на всички..."

ТОПРЕЦЕПТИТЕ МИ търсете с търсачката на блога, на "топ-рецепти".

Омръзна ми да пиша, че в Интернет не е прието да се контактува на "Вие", затова още в началото на блога си ви моля да контактувате с мен на "ти", за което ще ви бъда благодарен...:)) А пък, ако контактувате с имената си, а не ми пишете като "анонимен", ще бъда направо щастлив...

За контакти със Sapiens или задаване на персонални въпроси и коментари - l.dontchev@gmail.com или Skype lubomir.dontchev

25 септември 2010 г.

Деликатен сос с киселец

В чаша готварска сметана с добавена 1 с.л. сухо мляко и 1/4 ч.л. захар, загрята на ниска температура, около 120°, добавяме по едно кубче хубав пилешки и зеленчуков бульон, 1 жълтък, разбит с 1.ч.л. лимонов сок, 1/2 ч.л. ситно настърган лук, 1/4 ч.л. много ситно смлян бял пипер, 1/2 с.л. пюре от киселец, 30 гр. масло.
Сосът се загрява 5 мин.
Сгъстява се при непрекъснато бъркане с 1/2 ч.л. нишесте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, коментирайте рецептите ми!
Sapiens